## Spatial: Startup VR đình đám chuyển hướng sang thị trường game!
Startup thực tế ảo (VR) Spatial, một cái tên nổi bật trong làng công nghệ, vừa công bố một bước ngoặt đáng kể trong chiến lược phát triển của mình: chuyển hướng sang lĩnh vực game. Sau nhiều lần thay đổi hướng đi, Spatial đang đặt cược vào thị trường game VR đầy tiềm năng. Thông tin này đã gây xôn xao cộng đồng công nghệ, bởi Spatial trước đây được biết đến với những ứng dụng VR hướng tới cộng đồng và hợp tác làm việc. Sự chuyển hướng này cho thấy sự linh hoạt và khả năng thích ứng của Spatial trước những thách thức của thị trường. Liệu bước đi táo bạo này có mang lại thành công cho Spatial hay không vẫn còn là một câu hỏi mở, nhưng chắc chắn nó sẽ mở ra một chương mới đầy thú vị cho startup đầy tiềm năng này. Chúng ta hãy cùng chờ xem những sản phẩm game VR đầu tiên của Spatial sẽ ra mắt như thế nào và liệu chúng có đủ sức cạnh tranh trên một thị trường đã có nhiều tên tuổi lớn đang hiện diện.
Bạn muốn trải nghiệm công nghệ đỉnh cao? Đừng bỏ lỡ cơ hội sở hữu những sản phẩm công nghệ hiện đại nhất tại Queen Mobile!
Queen Mobile là điểm đến lý tưởng cho những ai đang tìm kiếm:
* Điện thoại iPhone chính hãng: Với đầy đủ các mẫu iPhone mới nhất, cùng chế độ bảo hành uy tín.
* Máy tính bảng chất lượng cao: Chọn lựa đa dạng từ nhiều thương hiệu hàng đầu, đáp ứng mọi nhu cầu sử dụng.
Mua ngay tại Queen Mobile và trải nghiệm sự khác biệt! Truy cập website [link website Queen Mobile ở đây] hoặc ghé thăm cửa hàng gần nhất.
#Spatial #VR #GameVR #Startup #Côngnghệ #ThựcTếẢo #QueenMobile #iPhone #MáyTínhBảng #CôngNghệMới #ChuyểnĐổiChiếnLược #Game #ThịTrườngGame
Giới thiệu Buzzy VR Startup Spatial Pivots Again—This Time to Games
: Buzzy VR Startup Spatial Pivots Again—This Time to Games
Hãy viết lại bài viết dài kèm hashtag về việc đánh giá sản phẩm và mua ngay tại Queen Mobile bằng tiếng VIệt: Buzzy VR Startup Spatial Pivots Again—This Time to Games
Mua ngay sản phẩm tại Việt Nam:
QUEEN MOBILE chuyên cung cấp điện thoại Iphone, máy tính bảng Ipad, đồng hồ Smartwatch và các phụ kiện APPLE và các giải pháp điện tử và nhà thông minh. Queen Mobile rất hân hạnh được phục vụ quý khách….
_____________________________________________________
Mua #Điện_thoại #iphone #ipad #macbook #samsung #xiaomi #poco #oppo #snapdragon giá tốt, hãy ghé [𝑸𝑼𝑬𝑬𝑵 𝑴𝑶𝑩𝑰𝑳𝑬]
✿ 149 Hòa Bình, phường Hiệp Tân, quận Tân Phú, TP HCM
✿ 402B, Hai Bà Trưng, P Tân Định, Q 1, HCM
✿ 287 đường 3/2 P 10, Q 10, HCM
Hotline (miễn phí) 19003190
Thu cũ đổi mới
Rẻ hơn hoàn tiền
Góp 0%
Thời gian làm việc: 9h – 21h.
KẾT LUẬN
Hãy viết đoạn tóm tắt về nội dung bằng tiếng việt kích thích người mua: Buzzy VR Startup Spatial Pivots Again—This Time to Games
“The games, as an experience, are not super different from a really great mobile game,” says Loewenstein. “The difference is in distribution. It is a new kind of category of games.”
This is the third time in seven years that Spatial has shaken up its business model. The big question is whether Loewenstein wouldn’t go as far as saying the latest pivot was a Hail Mary pass, but the startup needs a completion. Spatial was first founded in 2017 by Agarawala and Jinha Lee, who had previously worked on AR interaction technology at Samsung. It has raised $48 million in venture capital funding since then. Its largest round came in December 2021: $25 million from Korea Investment Partners, Lerer Hippeau, White Star Capital, and Balaji Srinivasan, among others.
“I think it’s good for tech companies to be real,” says Loewenstein. “Earlier this year we had a conversation as a leadership team and with our board about where we were from a runway standpoint. But in this case, because we had already proven the browser-based social tech, and because we had use cases in Spatial that validated the thesis that games were sticky, I think they were willing to give us the vote of confidence.”
There’s broader market evidence suggesting that Spatial’s move could be an auspicious one. Despite slowed growth in 2022—as consumers shifted from pandemic-era screen habits—the global gaming market is projected to reach $187.7 billion in revenue this year. According to Pitchbook, a Morningstar company that tracks venture capital funding and merger activity, consumer spending on games in the US was up 12 percent year over year midway through 2023, totaling $4 billion for the second quarter.
And again: Roblox. People are spending more and more hours in the Roblox app, making it a darling of the user-generated gaming world, even as the company’s costs rise and it faces alarming content moderation problems.
“Roblox’s success with user-generated games definitely served as a source of inspiration,” says Eddie Lee, general partner at White Star Capital. “And the browser-based experience quickly became the most popular mode in Spatial.”
“The engineering challenge is significant, and convincing the world to create games for the web is not easy either, but we think there is a compelling opportunity behind these hurdles,” Lee adds.
As for potential content moderation issues, both Eddie Lee and Loewenstein acknowledge the need for guardrails. But Spatial is so early in hosting user-generated games that it hasn’t figured out its strategy for keeping things civil. It offers a reporting system for games or spaces on its platform, but right now that feeds directly to two Spatial employees who manually decide whether to suspend or block a user or specific content. Spatial says it will likely turn to more AI tools to moderate as it scales up its game platform.
Scaling, of course, is the crucial part. For startups, it always is.
Khám phá thêm từ Phụ Kiện Đỉnh
Đăng ký để nhận các bài đăng mới nhất được gửi đến email của bạn.