Petron “Tapat Sa’yo” – Cam kết mới với người lái xe Philippines

Petron “Tapat Sa’yo” – Cam kết mới với người lái xe Philippines

Petron Corporation, công ty lọc dầu và tiếp thị lớn nhất Philippines, chính thức công bố chiến dịch mới nhất của mình, “Tapat Sa’yo” (Trung thực với bạn). Chiến dịch này đánh dấu một cam kết mạnh mẽ hơn nữa của Petron đối với người tiêu dùng Philippines, tập trung vào việc cung cấp nhiên liệu chất lượng cao, dịch vụ khách hàng xuất sắc và giá trị bền vững.

“Tapat Sa’yo” không chỉ là một khẩu hiệu; đó là một lời hứa. Petron nhận thức được tầm quan trọng của việc cung cấp nhiên liệu đáng tin cậy cho người dân Philippines, những người dựa vào phương tiện giao thông hàng ngày để đi làm, đưa đón con cái và tham gia các hoạt động khác. Vì vậy, chiến dịch này tập trung vào ba trụ cột chính:

  • Chất lượng nhiên liệu vượt trội: Petron cam kết sử dụng công nghệ tiên tiến và quy trình nghiêm ngặt để đảm bảo tất cả các sản phẩm nhiên liệu của mình đáp ứng và thậm chí vượt quá các tiêu chuẩn chất lượng quốc tế. Điều này bao gồm việc liên tục đầu tư vào các nhà máy lọc dầu hiện đại và nghiên cứu phát triển để tối ưu hóa hiệu suất nhiên liệu và giảm thiểu khí thải.

  • Dịch vụ khách hàng xuất sắc: Petron hiểu rằng trải nghiệm của khách hàng là vô cùng quan trọng. Chiến dịch “Tapat Sa’yo” cam kết cung cấp dịch vụ khách hàng nhanh chóng, thân thiện và hiệu quả tại tất cả các trạm xăng trên toàn quốc. Điều này bao gồm việc đào tạo nhân viên để cung cấp hỗ trợ chuyên nghiệp và giải quyết mọi vấn đề một cách nhanh chóng và hiệu quả.

  • Giá trị bền vững: Petron cam kết không chỉ cung cấp nhiên liệu chất lượng cao mà còn làm điều đó một cách bền vững. Công ty đang tích cực đầu tư vào các sáng kiến ​​thân thiện với môi trường, nhằm giảm thiểu tác động của hoạt động kinh doanh đối với môi trường và đóng góp vào một tương lai bền vững hơn cho Philippines.

Chiến dịch “Tapat Sa’yo” được hỗ trợ bởi một chiến dịch truyền thông đa kênh, bao gồm quảng cáo truyền hình, radio, kỹ thuật số và ngoài trời. Petron hy vọng rằng chiến dịch này sẽ củng cố vị thế của mình như một đối tác đáng tin cậy cho người lái xe Philippines và thúc đẩy lòng trung thành của khách hàng. Thông qua cam kết mạnh mẽ này, Petron khẳng định sự tận tâm của mình trong việc phục vụ người dân Philippines và đóng góp vào sự phát triển kinh tế của đất nước.

#Petron #TapatSaYo #Philippines #Fuel #Motorists #Commitment #Quality #CustomerService #Sustainability #Energy #OilCompany #Campaign

Petron “Tapat Sa’yo” — a renewed commitment to Filipino motorists
Gadgets Magazine

Petron Corporation, the Philippines’ largest oil refining and marketing company, announces the launch of its latest campaign, “Tapat Sa’yo.”  This new initiative reinforces Petron’s commitment to putting customers first, ensuring they receive the best in quality, service, and value.

“We have always believed that the Filipino people deserve only the best when it comes to their motoring needs. With “Tapat Sa’yo,” we are reaffirming our pledge to be the most trusted name among Filipino motorists, by offering better value propositions at favorable prices for consumers,” said Lemuel Cuezon, marketing vice president of Petron Corporation.

“Tapat Sa’yo” highlights Petron’s promise to be trustworthy and customer-focused, primarily by offering better value at an affordable price.  This overarching value proposition underscores what customers can expect from the Petron experience.

Tapat sa Produkto:

Petron promises to deliver quality fuel products that have been specially formulated and extensively tested for Philippine driving conditions. With fuels that are subok at maasahan (tested and dependable), motorists are assured of optimal engine performance for a more enhanced driving experience.

Tapat sa Serbisyo:

Petron is dedicated to offering fast, friendly, and dependable service at every station. Well-trained frontliners ensure that customers receive efficient and reliable service, making every stop at Petron hassle-free.

Tapat sa Facilities:

Clean, well-maintained facilities are a priority for Petron. With the widest network of service stations in the country, Petron guarantees that every station is equipped with essential services like air and water, as well as clean restrooms, providing customers with a comfortable and convenient stop.

Tapat sa Promos:

Petron offers exciting promotions to reward Petron Value Card holders year-round, as Petron ensures that the excitement never stops for its loyal customers.

To celebrate the “Tapat Sa’yo” campaign, Petron is rolling out its biggest promotional offer, “1 Winner Kada Araw! Motorsiklo OR 1-Year Gas.” From September 16 to December 24, 2024, Petron will give away 100 Motorcycles or One-year Free Gas! To make it more exciting, winners will have the option to choose between a brand-new motorcycle or a year’s worth of free gas as their prize.

“Tapat Sa’yo” is more than just a slogan—it defines Petron’s commitment to Filipino motorists. As the industry leader, Petron ensures exceptional product quality, reliable service, convenient facilities, rewarding promotions, and outstanding value. It is this dedication to customer satisfaction that sets it apart. The “Tapat Sa’yo” promise embodies the company’s connection with its customers, assuring them of trustworthiness and loyalty on every journey.

Please ‘Like’ and ‘Follow’ Petron Corporation on Facebook for the latest company updates, and Petron Rewards on Facebook for the latest promotional announcements.

Petron “Tapat Sa’yo” — a renewed commitment to Filipino motorists
Gadgets Magazine

Xem chi tiết và đăng kýXem chi tiết và đăng ký

Khám phá thêm từ Phụ Kiện Đỉnh

Đăng ký để nhận các bài đăng mới nhất được gửi đến email của bạn.

Khám phá thêm từ Phụ Kiện Đỉnh

Đăng ký ngay để tiếp tục đọc và truy cập kho lưu trữ đầy đủ.

Tiếp tục đọc