Giới thiệu Lab-Grown Diamonds Are Everywhere. This Company Thinks It Has the Secret to Making Them High-End
Những viên kim cương được tạo ra trong phòng thí nghiệm đang trở nên phổ biến. Công ty này tin rằng họ đã tìm ra bí quyết để tạo ra những viên kim cương cao cấp.
Thật tuyệt vời khi thấy kim cương nhân tạo đang trở nên phổ biến hơn bao giờ hết! Queen Mobile tự tin rằng mình có bí quyết để biến chúng thành sản phẩm cao cấp. Hãy đến ngay cửa hàng của chúng tôi để trải nghiệm sự đẳng cấp từ những viên kim cương nhân tạo này! #QueenMobile #kimcươngnhântạo #đánhgiásảnphẩm #muaNgay
QUEEN MOBILE chuyên cung cấp điện thoại Iphone, máy tính bảng Ipad, đồng hồ Smartwatch và các phụ kiện APPLE và các giải pháp điện tử và nhà thông minh. Queen Mobile rất hân hạnh được phục vụ quý khách….
_____________________________________________________
Mua #Điện_thoại #iphone #ipad #macbook #samsung #xiaomi #poco #oppo #snapdragon giá tốt, hãy ghé [𝑸𝑼𝑬𝑬𝑵 𝑴𝑶𝑩𝑰𝑳𝑬] ✿ 149 Hòa Bình, phường Hiệp Tân, quận Tân Phú, TP HCM
✿ 402B, Hai Bà Trưng, P Tân Định, Q 1, HCM
✿ 287 đường 3/2 P 10, Q 10, HCM
Hotline (miễn phí) 19003190
Thu cũ đổi mới
Rẻ hơn hoàn tiền
Góp 0%
Thời gian làm việc: 9h – 21h.
KẾT LUẬN
Công nghệ tạo ra kim cương trong phòng thí nghiệm ngày càng phổ biến và một công ty tin rằng họ đã có bí quyết để sản xuất kim cương cao cấp. Đây là cơ hội tuyệt vời để sở hữu những viên kim cương chất lượng cao và độc đáo mà không cần phải chi trả một số lớn tiền.
Since their widespread introduction to the market nearly a decade ago, lab-grown diamonds have carved out a substantial slice of the market. Industry analyst Paul Zimnisky recently told the news agency AFP that lab-grown stones accounted for 18.5 percent of diamond sales in 2023 and would exceed 20 percent this year. Perhaps this isn’t surprising now that scientists can grow diamonds in just 150 minutes—faster than you can watch Oppenheimer.
In the US, lab-grown diamonds were forecast to surpass natural stones in terms of units sold by the start of 2024. Yet at the same time, their values have plummeted: the per-carat price caved almost 90 percent in the five years to 2023, according to analyst Edahn Golan.
De Beers, which fiercely resisted the introduction of lab-grown stones but eventually launched its own range called Lightbox, slashed prices in May 2024 before announcing that it was closing down its lab-grown consumer range entirely in June, after six years, stating that the economics of lab-grown diamonds for jewelry were not sustainable.
Indeed, the proliferation of lab-grown diamonds in price points that De Beers does not like to entertain perhaps underlines the brand’s decision to double down on expensive mined gems. Pandora recently launched a campaign, fronted by Pamela Anderson, showcasing its lab-grown diamond collection pieces starting at less than $300.
However, a lab-grown diamond can take on shapes not usually possible from mined stones—something watchmaker TAG Heuer has exploited to great effect with its Carrera Plasma one-off designs. They are predictable, consistent, and untroubled by the ethical and environmental issues that plague traditional diamond mining.
Their influx has, anecdotally at least, contributed to an increase in engagement-ring diamond sizes across the board, as the larger sizes made possible by machine has forced those shopping natural stones to raise their carat game. But they have a PR problem: Despite offering vastly improved value and much better eco credentials, if they become too cheap, lab-grown diamonds will lose their sparkle among buyers who want to know that a symbol of affection came at a meaningful cost.
Now, lab-grown diamond jewelers are pivoting to a more premium model, seeking to establish differentiation within the lab-grown market and appeal to customers’ better nature as well as their magpie instincts. And, for some, it’s working.