Lượt đánh giá tích cực về nhà cung cấp dịch vụ Internet tại Mỹ tăng nhẹ, dữ liệu mới tiết lộ
Mới đây, một báo cáo nghiên cứu đã chỉ ra rằng mức độ hài lòng của người dùng Mỹ đối với các nhà cung cấp dịch vụ Internet (ISP) đã tăng nhẹ so với những năm trước. Điều này phản ánh sự cải thiện trong chất lượng dịch vụ cũng như nỗ lực của các công ty trong việc đáp ứng nhu cầu ngày càng cao của khách hàng.
Theo dữ liệu mới nhất, mức độ hài lòng trung bình của khách hàng đạt 72/100 điểm, tăng nhẹ 2 điểm so với năm ngoái. Các yếu tố được đánh giá cao bao gồm tốc độ kết nối, độ ổn định, và chất lượng hỗ trợ khách hàng. Những nhà cung cấp hàng đầu như Verizon, AT&T, và Comcast vẫn tiếp tục dẫn đầu về độ tin cậy và hiệu suất.
Tuy nhiên, vẫn còn những vấn đề cần khắc phục, đặc biệt là ở các khu vực nông thôn và vùng sâu vùng xa, nơi mà chất lượng dịch vụ Internet vẫn còn hạn chế. Bên cạnh đó, giá cả và tính minh bạch trong hóa đơn cũng là những điểm mà người dùng mong muốn được cải thiện.
Mua ngay sản phẩm công nghệ tại Queen Mobile – Đánh giá chất lượng, hỗ trợ tận tâm
Bên cạnh việc nâng cao chất lượng dịch vụ Internet, việc sở hữu các thiết bị công nghệ phù hợp cũng đóng vai trò quan trọng trong việc tối ưu hóa trải nghiệm trực tuyến. Tại Queen Mobile, chúng tôi tự hào mang đến những sản phẩm công nghệ hàng đầu với mức giá hợp lý, đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng Việt Nam.
– Đa dạng sản phẩm điện thoại, laptop, và phụ kiện chính hãng
– Chính sách bảo hành uy tín, hỗ trợ khách hàng 24/7
– Giao hàng nhanh chóng, thanh toán tiện lợi
– Đánh giá sản phẩm chi tiết, giúp khách hàng lựa chọn thông minh
Hãy ghé thăm Queen Mobile ngay hôm nay để trải nghiệm dịch vụ mua sắm chất lượng và sở hữu những sản phẩm công nghệ tốt nhất. Chúng tôi cam kết mang lại sự hài lòng tuyệt đối cho mọi khách hàng!
#QueenMobile #CôngNghệChínhHãng #ĐánhGiáSảnPhẩm #MuaNgay2023 #Internet #ISP #TrảiNghiệmKháchHàng
Giới thiệu Americans’ Satisfaction With Internet Service Providers Up Slightly, New Data Shows
: Americans’ Satisfaction With Internet Service Providers Up Slightly, New Data Shows
Hãy viết lại bài viết dài kèm hashtag về việc đánh giá sản phẩm và mua ngay tại Queen Mobile bằng tiếng VIệt: Americans’ Satisfaction With Internet Service Providers Up Slightly, New Data Shows
Mua ngay sản phẩm tại Việt Nam:
QUEEN MOBILE chuyên cung cấp điện thoại Iphone, máy tính bảng Ipad, đồng hồ Smartwatch và các phụ kiện APPLE và các giải pháp điện tử và nhà thông minh. Queen Mobile rất hân hạnh được phục vụ quý khách….
_____________________________________________________
Mua #Điện_thoại #iphone #ipad #macbook #samsung #xiaomi #poco #oppo #snapdragon giá tốt, hãy ghé [𝑸𝑼𝑬𝑬𝑵 𝑴𝑶𝑩𝑰𝑳𝑬]
✿ 149 Hòa Bình, phường Hiệp Tân, quận Tân Phú, TP HCM
✿ 402B, Hai Bà Trưng, P Tân Định, Q 1, HCM
✿ 287 đường 3/2 P 10, Q 10, HCM
Hotline (miễn phí) 19003190
Thu cũ đổi mới
Rẻ hơn hoàn tiền
Góp 0%
Thời gian làm việc: 9h – 21h.
KẾT LUẬN
Hãy viết đoạn tóm tắt về nội dung bằng tiếng việt kích thích người mua: Americans’ Satisfaction With Internet Service Providers Up Slightly, New Data Shows
J.D. Power has released its annual satisfaction study of US residential internet service providers, and there’s a familiar refrain: Customers still aren’t happy. Just as the annual in June noted a slight uptick in consumers’ outlook toward broadband providers, J.D. Power’s latest ISP study shows a minor rise in provider scores over last year’s results. But those scores are still low compared to other industries. In the ACSI results in June, ISPs were second to last among all industries rather than at the very bottom as in 2022.
Based on responses from over 23,600 customers from October 2022 through August 2023, the study tracks overall internet service satisfaction on a 1,000-point scale. The five factors considered are: billing and payment; communications and promotions; cost of service; customer care; and performance and reliability. Last year’s average score among ISPs was 710. This year’s average ticked up ever so slightly to 712. Improvement? Yes, but like the ACSI results, very incremental.
The study divides the US into four regions: East, North Central, South and West. took the top spot in the East region with a score of 760, which was up two points from last year. nabbed the pole position in the North Central (726) and West regions with 726 and 732 scores, respectively. Last year it was tops in the South and West regions. However, the winner of the highest ISP score in the survey is Google Fiber, which nabbed 839 points to take the crown for the South region.
Google Fiber made a splash in the South region. It took the top spot and claimed the best score of any ISP overall in J.D. Power’s 2023 ISP survey.
The strong showings by AT&T, Google Fiber and Verizon are no surprise to CNET. Those are three of the top four scores among all CNET ISP reviews. What do they all have in common? Each provider offers a fiber internet connection, which provides symmetrical download and upload speeds. All other internet connection types will have much slower upload speeds. That will impact your ability to upload large files, hop on video chats or enjoy lag-free online gaming.
The significant outlier not directly mentioned in the J.D. Power survey is , the fourth of our top-rated broadband providers. It’s unclear why it wasn’t listed among the four regions. CNET has contacted J.D. Power for more information. But the press release states that satisfaction with fixed wireless internet service was higher (at an average of 748 to 712). As noted in our CNET review, the simplicity and straightforward pricing of T-Mobile’s home internet service seem to resonate.
Or, as Carl Lepper, senior director of technology, media and telecom at J.D. Power, said in a press release: “These companies have advertised the benefits of their services, such as greater convenience, speed and bandwidth — and have backed up these claims, as seen in their customers’ actual experience.”
There were a few other notable revelations in the J.D. Power study. First, on the positive side, Frontier made the biggest jump in any region. It went from last place in the South region in 2022 to second place in 2023, a significant jump of 40 points. One wonders if a large part of that is due to the expansion of multi-gigabit plans across its fiber network. Again, fiber for the win. Conversely, the lowest score listed belongs to satellite internet service provider HughesNet, which earned 577.
What does this all mean? Internet access is increasingly vital to our daily lives — whether it’s for working remotely, connecting with our health care providers, banking online or more — and the greater the competition there is for our broadband dollars, the better (and cheaper) our options should become.
!function(f,b,e,v,n,t,s)
{if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod?
n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};
if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;
n.queue=();t=b.createElement(e);t.async=!0;
t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)(0);
s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,’script’,
‘https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js’);
fbq(‘set’, ‘autoConfig’, false, ‘789754228632403’);
fbq(‘init’, ‘789754228632403’);
Xem chi tiết và đăng kýXem chi tiết và đăng kýXem chi tiết và đăng ký
Khám phá thêm từ Phụ Kiện Đỉnh
Đăng ký để nhận các bài đăng mới nhất được gửi đến email của bạn.