Khách Hàng Điện Thoại Cố Định Phản Đối AT&T Ngừng Cung Cấp Dịch Vụ!

## Khách Hàng Điện Thoại Cố Định Phản Đối AT&T Ngừng Cung Cấp Dịch Vụ!

Sự phẫn nộ lan rộng khi AT&T tuyên bố ngừng cung cấp dịch vụ điện thoại cố định, đẩy người dùng vào cuộc phản đối mạnh mẽ.

Tin tức về việc AT&T lên kế hoạch ngừng cung cấp dịch vụ điện thoại cố định đang gây ra làn sóng phẫn nộ dữ dội từ phía người dùng. Hàng trăm, thậm chí hàng nghìn chủ sở hữu điện thoại cố định đang lên tiếng phản đối quyết định này của AT&T, cho rằng việc cắt dịch vụ đột ngột sẽ gây ra nhiều bất tiện và ảnh hưởng nghiêm trọng đến cuộc sống của họ.

Nhiều người cho rằng điện thoại cố định vẫn là phương tiện liên lạc thiết yếu, đặc biệt trong các trường hợp khẩn cấp hoặc khi mạng di động bị gián đoạn. Việc AT&T ngừng cung cấp dịch vụ sẽ để lại khoảng trống lớn trong hệ thống liên lạc, gây khó khăn cho nhiều người, nhất là người già và những người sống ở vùng sâu vùng xa.

Cuộc phản đối đang ngày càng lan rộng trên các phương tiện truyền thông xã hội, với hàng loạt bài đăng, bình luận bày tỏ sự bất bình và kêu gọi AT&T xem xét lại quyết định của mình. Các nhóm người dùng đang tích cực vận động, tìm kiếm sự hỗ trợ từ các cơ quan chức năng để bảo vệ quyền lợi của mình.

Sự việc này đặt ra câu hỏi về trách nhiệm xã hội của các nhà cung cấp dịch vụ viễn thông. Liệu việc tập trung vào lợi nhuận có nên đặt lên trên nhu cầu thiết yếu của người dùng? Đây là bài học đáng suy ngẫm cho các công ty viễn thông khác, về việc cân bằng giữa lợi ích kinh doanh và trách nhiệm đối với khách hàng.

Bạn đang tìm kiếm giải pháp thay thế đáng tin cậy?

Đừng lo lắng! Tại Queen Mobile, chúng tôi cam kết cung cấp các sản phẩm điện thoại chất lượng cao, đa dạng mẫu mã và dịch vụ khách hàng chuyên nghiệp. Chúng tôi hiểu rằng việc liên lạc là vô cùng quan trọng, và chúng tôi luôn nỗ lực mang đến cho bạn những trải nghiệm tốt nhất. Hãy đến với Queen Mobile để tìm kiếm giải pháp liên lạc phù hợp với nhu cầu của bạn.

Mua ngay sản phẩm tại Queen Mobile Việt Nam!

#ĐiệnThoạiCốĐịnh #ATT #PhảnĐối #NgừngCungCấpDịchVụ #ViễnThông #QueenMobile #ĐiệnThoại #LiênLạc #CôngNghệ #KháchHàng #DịchVụKháchHàng #MuaSắmOnline #ViệtNam

Giới thiệu Landline Phone Owners Are Protesting AT&T’s Plans to Drop Service

: Landline Phone Owners Are Protesting AT&T’s Plans to Drop Service

Hãy viết lại bài viết dài kèm hashtag về việc đánh giá sản phẩm và mua ngay tại Queen Mobile bằng tiếng VIệt: Landline Phone Owners Are Protesting AT&T’s Plans to Drop Service

Mua ngay sản phẩm tại Việt Nam:
QUEEN MOBILE chuyên cung cấp điện thoại Iphone, máy tính bảng Ipad, đồng hồ Smartwatch và các phụ kiện APPLE và các giải pháp điện tử và nhà thông minh. Queen Mobile rất hân hạnh được phục vụ quý khách….
_____________________________________________________
Mua #Điện_thoại #iphone #ipad #macbook #samsung #xiaomi #poco #oppo #snapdragon giá tốt, hãy ghé [𝑸𝑼𝑬𝑬𝑵 𝑴𝑶𝑩𝑰𝑳𝑬] ✿ 149 Hòa Bình, phường Hiệp Tân, quận Tân Phú, TP HCM
✿ 402B, Hai Bà Trưng, P Tân Định, Q 1, HCM
✿ 287 đường 3/2 P 10, Q 10, HCM
Hotline (miễn phí) 19003190
Thu cũ đổi mới
Rẻ hơn hoàn tiền
Góp 0%

Thời gian làm việc: 9h – 21h.

KẾT LUẬN

Hãy viết đoạn tóm tắt về nội dung bằng tiếng việt kích thích người mua: Landline Phone Owners Are Protesting AT&T’s Plans to Drop Service

According to AT&T’s application, the company has to complete the Section 214 discontinuance process run by the Federal Communications Commission in order to fully discontinue service in any given area.

CPUC says in a summary of the situation that “AT&T is the designated COLR in many parts of the state and is the largest COLR in California.” This means “the company must provide traditional landline telephone service to any potential customer in that service territory. AT&T is proposing to withdraw as the COLR in your area without a new carrier being designated as a COLR.”

“If AT&T’s proposal were accepted as set forth in its application, then no COLR would be required to provide basic service in your area,” the state agency said. “This does not necessarily mean that no carriers would, in fact, provide service in your area—only that they would not be required to do so. Other outcomes are possible, such as another carrier besides AT&T volunteering to become the COLR in your area, or the CPUC denying AT&T’s proposal.”

AT&T Was Deregulated in Many States

There are 21 states in AT&T’s wireline service territory. AT&T’s California application said it has already received at least some relief from carrier-of-last-resort obligations in the other 20 states, namely Alabama, Arkansas, Florida, Georgia, Illinois, Indiana, Kansas, Kentucky, Louisiana, Michigan, Mississippi, Missouri, Nevada, North Carolina, Ohio, Oklahoma, South Carolina, Tennessee, Texas, and Wisconsin.

In addition to its COLR application, AT&T has asked California to let it give up its designation as an Eligible Telecommunications Carrier (ETC). The ETC designation allows AT&T to receive money from the US government’s Universal Service Fund, including the federal Lifeline program. AT&T would still be eligible for California’s state Lifeline program.

“By relinquishing its ETC designation, AT&T will no longer be eligible to receive federal support to provide Lifeline, which could potentially affect all current AT&T Lifeline customers… For a household receiving federal Lifeline from AT&T, the bill could increase by $5.25 per month for voice-only service, or $9.25 per month for bundled or Internet service,” the CPUC said. “In addition to these amounts, a household on Tribal lands receiving federal Lifeline from AT&T could experience an additional $25 per month bill increase.”

AT&T Complains That It Has to Maintain Two Networks

To get its application approved, “AT&T must demonstrate that another ETC provider can provide universal support in the areas where AT&T wishes to surrender its ETC designation,” the CPUC said.

AT&T argued in its application that it is seeking only “modest regulatory reforms” to provide “tailored relief from its outdated COLR obligation.” The COLR obligation requires AT&T “to wastefully operate and maintain two duplicative networks: one, an antiquated, narrowband network with an ever-dwindling base of subscribers, and the other, a forward-looking, fiber and wireless broadband network,” the company said.

AT&T complained that Comcast, Charter, Cox, Verizon, and T-Mobile do not face the same obligation. Because of the COLR requirement, “AT&T California alone must continue to fulfill every request to extend an outdated voice-centric network to anyone, anywhere within its footprint, even in cases where the customer has access to a modern alternative,” AT&T said.


Xem chi tiết và đăng kýXem chi tiết và đăng ký


Khám phá thêm từ Phụ Kiện Đỉnh

Đăng ký để nhận các bài đăng mới nhất được gửi đến email của bạn.

Khám phá thêm từ Phụ Kiện Đỉnh

Đăng ký ngay để tiếp tục đọc và truy cập kho lưu trữ đầy đủ.

Tiếp tục đọc