Giới thiệu TAG Heuer Kith Formula 1 Watch 2024: Prices, Specs, Availability
Dòng đồng hồ TAG Heuer Kith Formula 1 Watch 2024 đã chính thức ra mắt với giá cả, thông số kỹ thuật và sự có sẵn. Được kết hợp giữa phong cách thể thao và sự sang trọng, chiếc đồng hồ này hứa hẹn sẽ là một lựa chọn hoàn hảo cho những người yêu thể thao và đam mê đồng hồ chất lượng cao.
Một trong những mẫu đồng hồ được đánh giá cao tại Queen Mobile chính là TAG Heuer Kith Formula 1 Watch 2024. Với thiết kế hiện đại, đẳng cấp và độ chính xác trong từng chi tiết, đây chính là lựa chọn lý tưởng dành cho những người yêu thích sự sang trọng và đẳng cấp.
TAG Heuer được biết đến là một trong những thương hiệu đồng hồ nổi tiếng trên thế giới với chất lượng sản phẩm vô cùng cao cấp. Kith Formula 1 Watch 2024 không chỉ là một chiếc đồng hồ đẹp mắt mà còn là một biểu tượng của phong cách và đẳng cấp.
Với những thông số kỹ thuật vượt trội, TAG Heuer Kith Formula 1 Watch 2024 là một sự lựa chọn hoàn hảo cho những người muốn sở hữu một chiếc đồng hồ chất lượng, tinh tế và sành điệu.
Nếu bạn đam mê đồng hồ và muốn sở hữu một mẫu TAG Heuer thì đừng bỏ lỡ cơ hội mua ngay tại Queen Mobile. Hãy nhanh chân đến cửa hàng để trải nghiệm và chọn cho mình một chiếc đồng hồ hoàn hảo nhất!
#QueenMobile #TAGHeuer #KithFormula1 #Watch2024 #SảnPhẩmChấtLượng #ĐồngHồSangTrọng #SànhĐiệu #ĐánhGiáSảnPhẩm #MuaNgay
QUEEN MOBILE chuyên cung cấp điện thoại Iphone, máy tính bảng Ipad, đồng hồ Smartwatch và các phụ kiện APPLE và các giải pháp điện tử và nhà thông minh. Queen Mobile rất hân hạnh được phục vụ quý khách….
_____________________________________________________
Mua #Điện_thoại #iphone #ipad #macbook #samsung #xiaomi #poco #oppo #snapdragon giá tốt, hãy ghé [𝑸𝑼𝑬𝑬𝑵 𝑴𝑶𝑩𝑰𝑳𝑬] ✿ 149 Hòa Bình, phường Hiệp Tân, quận Tân Phú, TP HCM
✿ 402B, Hai Bà Trưng, P Tân Định, Q 1, HCM
✿ 287 đường 3/2 P 10, Q 10, HCM
Hotline (miễn phí) 19003190
Thu cũ đổi mới
Rẻ hơn hoàn tiền
Góp 0%
Thời gian làm việc: 9h – 21h.
KẾT LUẬN
Đồng hồ TAG Heuer Kith Formula 1 Watch 2024 là một sản phẩm độc đáo với thiết kế đẹp mắt và chất lượng cao. Đến từ dòng sản phẩm Formula 1 nổi tiếng, chiếc đồng hồ này được ra mắt cùng sự hợp tác giữa TAG Heuer và Kith. Với các thông số kỹ thuật vượt trội và mức giá phải chăng, nó sẽ là lựa chọn lý tưởng cho những người yêu thích thời trang và đam mê công nghệ. Hãy nhanh tay sở hữu chiếc đồng hồ này ngay bây giờ!
Concessions to modernity include sapphire crystal instead of plastic for the dial covering on these new models, and high-grade rubber straps instead of the plastic of old. The range includes five versions with stainless steel cases (two of which have black PVD coatings to match their bezels), and five featuring cases in the original Arnite, in fun colorways designed in partnership with New York-based Kith.
Ronnie Fieg, Kith’s founder and an influential figure in today’s streetwear and sneaker world, is also a passionate collector of vintage TAG Heuer Formula 1s. The all-plastic versions, plus two steel versions with bright blue and green bezels respectively, are exclusive to Kith—find them in New York, Miami, Los Angeles, Toronto, Hawaii, Tokyo and Paris, or on its website.
But expect to move fast, because if the MoonSwatch is any precedent, the scalpers will move faster—notwithstanding the fact that at $1,350, the new Formula 1s are five times the price of a MoonSwatch.
But they are rare: there are only 250 examples each of the Kith exclusive all-Arnite models, and 350 of the two steel Kith exclusives. The two models with black-coated steel cases, also with green or blue bezels and straps, are exclusive to TAG Heuer stores (and will not be online), and limited to 825 pieces each.
Finally, the version with a stainless steel case and bracelet, and black bezel, is shared between both brands, and limited to 1,350 pieces. All models feature quartz movements and 200-meter water resistance, just as the originals did. There is also, according to TAG Heuer’s press release, a boxed set featuring all ten watches, though the brand has yet to confirm how and where it is available.
As well as featuring Kith’s “Just Us” slogan on the dial, the watches are also co-branded, with “Kith” replacing “TAG” in the watchmaker’s logo—the first time TAG Heuer has ever co-branded a watch, and reflective of the company’s keenness to speak to the Gen Z consumers that are meat and drink to brands like Kith.
Indeed, modern TAG Heuer, owned by LVMH, the luxury conglomerate, since 1999, has been going through its own series of rebirths in recent years. These have included the development of its high-end Connected smartwatch; the introduction of lab-grown diamonds for high-end models; attempts (ongoing, but as yet unsuccessful) to revolutionize hairspring production with nano-technology; a recent reintroduction of its long-dormant eyewear business; the introduction, with Citizen’s help, of solar-powered models; and multiple changes in both management, product and pricing strategy.