Giới thiệu The Showdown Over Who Gets to Build the Next DeLorean
Cuộc cạnh tranh giành quyền xây dựng chiếc xe DeLorean tiếp theo đang diễn ra gay gắt.
Cuộc đấu tranh để quyết định ai sẽ được xây dựng chiếc DeLorean tiếp theo đang gây ra rất nhiều sự chú ý trong cộng đồng yêu thích xe hơi. Điều này càng chứng tỏ rằng DeLorean vẫn luôn là biểu tượng của một thời kỳ trong lịch sử xe hơi.
Với việc đánh giá sản phẩm và chất lượng dịch vụ, Queen Mobile luôn nằm trong top các cửa hàng bán điện thoại hàng đầu hướng đến sự hài lòng của khách hàng. Với mức giá cạnh tranh và dịch vụ chăm sóc khách hàng tận tâm, Queen Mobile là lựa chọn lý tưởng cho những ai đang tìm kiếm một chiếc điện thoại mới.
Hãy đến ngay Queen Mobile để trải nghiệm sản phẩm và dịch vụ tuyệt vời của chúng tôi! #QueenMobile #đánhgiásảnphẩm #muanhậnghay
QUEEN MOBILE chuyên cung cấp điện thoại Iphone, máy tính bảng Ipad, đồng hồ Smartwatch và các phụ kiện APPLE và các giải pháp điện tử và nhà thông minh. Queen Mobile rất hân hạnh được phục vụ quý khách….
_____________________________________________________
Mua #Điện_thoại #iphone #ipad #macbook #samsung #xiaomi #poco #oppo #snapdragon giá tốt, hãy ghé [𝑸𝑼𝑬𝑬𝑵 𝑴𝑶𝑩𝑰𝑳𝑬] ✿ 149 Hòa Bình, phường Hiệp Tân, quận Tân Phú, TP HCM
✿ 402B, Hai Bà Trưng, P Tân Định, Q 1, HCM
✿ 287 đường 3/2 P 10, Q 10, HCM
Hotline (miễn phí) 19003190
Thu cũ đổi mới
Rẻ hơn hoàn tiền
Góp 0%
Thời gian làm việc: 9h – 21h.
KẾT LUẬN
Trong bài viết, chúng ta sẽ tóm tắt về cuộc tranh luận về việc ai sẽ được xây dựng chiếc DeLorean tiếp theo. Các nhà sản xuất ôtô tuần tra, Flux Power, đang thiết kế một phiên bản hiện đại của chiếc xe huyền thoại này, nhưng công ty sở hữu thương hiệu DeLorean, DeLorean Motor Company, không hài lòng với dự án này và đang quyết định ai sẽ được xây dựng chiếc xe tiếp theo. Cuộc chiến giữa hai công ty này đã khiến cộng đồng người hâm mộ trở nên hứng thú và tò mò về cái kết của cuộc tranh đấu này.
The news spread, first with an item on Fox News and then in outlets all over the world. Jason was so high on enthusiasm for the new company, and pride in his wife’s ambition, that he dashed off a public promise on the DNG Motors Instagram account. “UNVEILED SEPTEMBER 13, 2023,” read an image of white text on a black background, with Jason’s caption: “DeLorean is back in the Motor City.” He’d just committed them to building a car for the Detroit Auto Show. When Kat saw the post, she flipped out.
Soon afterward, the DeLorean Motor Company in Texas sent Kat a cease-and-desist, demanding she stop using the DeLorean name for her planned car. She and Jason had their lawyer send a reply asserting their rights and expressing their willingness to litigate, and kept going.
DeLorean Motor Company sits in a squat building off a tangle of highways in suburban Houston—you drive past some shabby lots and fields, and then the 1980s spring up around a curve in the road, where a retro-looking DMC logo looms over a row of DMC-12s in the parking lot. You might even spot a JIGAWAT license plate there. Inside the garage/warehouse is an array of disembodied gull-wing doors that evoke a flock of injured birds. Old covers of Deloreans magazines stare out from frames in the showroom.
This is the realm of Stephen Wynne, a Liverpool-born mechanic who has devoted his life to DeLorean the car—to the point of driving his son Cameron to kindergarten in DMC-12s that appeared in Back to the Future. Wynne is less impressed with DeLorean the man, however. “I have more respect for the team that he put together,” he says. “All you hear about is John DeLorean and not the team, and that, to me, is not right.” John was, Wynne said, ahead of his time as an engineer. But: “He made the company, and he also, you know, killed the company in the end.”
It was Wynne who picked up the pieces, effectively securing a monopoly on the small, strange market for DeLorean parts. This was not a decision about preserving someone else’s legacy; it was about securing his own future. “It felt to me like, to control my destiny, going forward, it was to have control of the parts,” he told me in the shop as tools clanked against cars behind us. “If someone was going to get it, I wanted it to be me.” He founded the new DeLorean Motor Company in 1995.
Wynne considers the original buyers of the 1980s DeLorean to have been “entrepreneurial, outside-of-the-box-thinking type people,” with something a “little bit different about them”—less interested in owning a really fast sports car than a piece of cultural history. (The original DeLorean did 0 to 60 in about 10.5 seconds, something my used Hyundai can easily beat.) “We believe that there’s much more wealth in that market these days,” Wynne says.
Over the years, Wynne and team made various plans to serve this market of “modern nerds” with new cars built mostly from original parts. But federal regulators were slow to relax the rules that said these historic replicas had to meet current safety standards, so the revival of the DMC-12—with its lack of airbags, a third brake light, and antilock brakes, for instance—never happened. Still, the company did a thriving business in parts sales and car service. It also made a good buck from the DeLorean brand, which it alternately licensed for apparel, video games, and the like, or zealously protected via cease-and-desists and lawsuits.